Актуальність даного дослідження обумовлена тим, що стрімкий розвиток інформаційно -комунікаційних технологій та система мас - медіа нагально потребують цілеспрямованої підготовки особистості до вмілого й безпечного користування ними. Ми живемо в умовах лавино - подібного збільшення обсягів виробленої й споживаної інформації. За останні тридцять - сорок років вироблено більше інформації, аніж за попередні п'ять тисячоліть [8]. З'являються та активно використовуються нові можливості і методики для впливу на маси людей, формування їх світогляду і запитів. На взаємодію з різноманітними медіа (преса, радіо, кіно, телебачення, інтернет) припадає вагома частка у бюджеті вільного часу громадян України, чим зумовлюється їхнього значний вплив на всі верстви населення, передусім на дітей і молодь [12]. Медіа потужно і суперечливо впливають на освіту молодого покоління, часто перетворюючись на провідний чинник його соціалізації, стихійного соціального навчання. До цього додаються вседозволеність інформаційного ринку, засилля низькопробної медіапродукції, низько - моральних ідеології та цінностей, що спричинює зниження в суспільстві імунітету до соціально шкідливих інформаційних впливів [15]. Відтак, постає гостра потреба в розвитку медіаосвіти, одне з головних завдань якої полягає в запобіганні вразливості людини до медіанасильства й медіаманіпуляцій, втечі від реальності в лабіринти віртуального світу, поширенню медіазалежностей [12]. Споживання інформації молоддю зростає надзвичайно стрімкими темпами, воно стає діверсіфікованим та динамічним.
Читати всю статтю
Немає коментарів :
Дописати коментар